بیا تو ببین چه خبره
اینجا همه چه هست پس بدو بیا تو ببین چه خبره
سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:, :: 19:37 ::  نويسنده : شیوا

 مواد لازم برای 3 نفر:

 

اسپاگتی

400 گرم

هویج پخته شده

2 عدد متوسط

نخود سبز پخته شده

1 استکان سرخالی

لوبیا سبز پخته شده

200 گرم

قارچ

6 عدد

پیاز

1 عدد بزرگ

سیر

2 حبه یا پودر سیر 1 قاشق چایخوری

رب گوجه فرنگی

3 قاشق غذا خوری سرخالی

نمک و فلفل قرمز

به مقدار لازم

 

 

طرز تهیه:

 

ابتدا پیاز و هویج(میتوانید هویجها را بشکل حلقه حلقه هم خرد کنید)را بشکل خلالی خرد میکنیم و بعد از آن هر کدام از لوبیاها را با چاقو به 3 قسمت مساوی خرد میکنیم و بعد از آن هر کدام از قارچها را 3 قسمت کرده.

پیاز را داخل قابلمه یا تابه مورد نظر ریخته و با کمی روغن،خیلی کم تفت میدهیم و بعد از آن سیر را ریز خرد میکنیم و کمی تفت میدهیم و بعد از آن همه مواد را داخل ظرفمان ریخته و کمی تفت میدهیم و در آخر یک استکان آب داخل موادمان میریزیم و میگذاریم 10 دقیقه بپزد.قابلمه مناسبی را آب می کنیم و می گذاریم تا آب بجوشد.

یکی دو قاشق روغن مایع یا روغن زیتون و نصف قاشق نمک در آب جوشان می ریزیم و اسپاگتی ها را داخل قابلمه ریخته (میتوانید از وسط نصفشان کنید یا درسته بریزید خود من همیشه درسته میریزم)و می گذاریم اسپاگتی ها کاملا نرم شود ولی له نشود.آنها را در صافی می ریزیم و کمی آب ولرم روی آنها میریزیم و میگذاریم تا آب آن گرفته شود و بعد از اینکه آب آن رفت در ظرف مورد نظر ریخته و موادمان را روی آن میریزیم و نوش جان میکنیم.

منبع : بیتوته

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : شیوا

 ماسکهایی برای جوش صورت

ماسک آناناس:

اين ميوه تاثير جالبي بر جوشهاي غرور به ويژه گلوله هاي چربي زيرپوستي (جوشهاي کيستيک) دارد. براي تهيه ماسک آناناس کافي است که يک آناناس رسيده را پوست بکنيد و در مخلوط کن بريزيد تا به صورت مخلوط غليظي در بيايد.
سپس به اندازه وزن آن به آن الکل ميوه بيفزاييد و يک ليوان روغن آفتابگردان به مخلوط حاصل اضافه کنيد. حال ميتوانيد روزي يک بار، هر بار بيست تا سي دقيقه، اين محلوط را به صورت ماسک بر روي صورت خود قرار دهيد و سپس آن را با آب سرد بشوييد.

- ماسک پرتقال:

يک پرتقال را پوست بکنيد، هسته ها و پوستهاي نازک پره هاي آن را جدا کنيد، روي پوست صورت خود بخوابانيد و پس از بيست دقيقه با آب سرد بشوييد. اين ماسک براي درمان جوشهاي غرور جواني (آکنه) موثر است ولي افرادي که پوست خشک دارند نبايد آن را مصرف کنند.

 

 

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:16 ::  نويسنده : شیوا
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:12 ::  نويسنده : شیوا
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:11 ::  نويسنده : شیوا

 بریانی گوشت و پوره سیب زمینی

ه اندازه دو وعده تهیه می شود .

مواد لازم :

پیاز کوچک یک دوم عدد
گوشت گاو چرخ کرده بدون چربی ۱۷۵ گرم
آرد ( بدون مخمر ) ۲ قاشق چای خوری
رب گوجه فرنگی ۲ قاشق غذا خوری
آب گوشت ۱۵۰ میلی گرم
ادویه به مقدار کم
شلغم زرد ۵۰ گرم
زردک کوچک یک دوم عدد
سیب زمینی متوسط ۱ عدد
شیر ۲ قاشق غذا خوری
کره ۱ قاشق غذا خوری
هویج یک دوم عدد
نخود فرنگی فریز شده ۴۰ گرم
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه 
1- فر را از قبل ، با درجه حرارت 190 درجه سانتی گراد یا 375 درجه فارنهایت گرم کنید . پیاز را کاملاً خرد کنید . پیاز و گوشت چرخ کرده را در قابلمه کوچکی با حرارت ملایم بدون روغن تفت دهید . 
2-  آرد ، رب گوجه فرنگی ، آب گوشت و ادویه را به آن بیفزایید . منتظر بمانید تا به جوش آید . سپس در ظرف را ببندید تا با حرارت ملایم به مدت 30 دقیقه بجوشد . هر چند دقیقه یکبار ، آن را هم بزنید . 
3- شلغم زرد ، زردک و سیب زمینی را خرد کرده ، بگذارید در قابلمه دیگری به مدت 20 دقیقه بپزند تا کاملاً نرم شوند . 
4- این سبزیجات پخته شده را با شیر و نصف کره کاملاً مخلوط کنید و بکوبید . 
5- گوشت چرخ کرده پخته شده را با قاشق ، به طور مساوی در دو ظرف مخصوص فر بریزید ، سپس سبزیجات کوبیده شده را روی آن ها اضافه کنید  .باقی مانده کره را هم روی سبزیجات بریزید . 
6- هر دو ظرف را در سینی فر قرار داده ، بگذارید به مدت 25 تا 30 دقیقه بپزند تا سطح روی آن ها طلایی شوند . 
7- هویج را پوست گرفته ، به صورت ورقه های نازک در آورید . با قالب های مخصوص ، اشکال گوناگونی از این ورقه های نازک هویج جدا کنید . در قابلمه حاوی آب جوش ، همراه با نخود فرنگی ، به مدت 5 آن هارا بپزید . آب آن را جدا در کنار بریانی آن را مصرف کنید . به خاطر داشته باشید که غذای پخته شده در فر بسیار داغ است . بنابراین ، بهتر است همیشه پس از بیرون آوردن ظرف غذا را از فر ، بگذارید تا غذا سرد شود و سپس آن رابه کودک بدهید . 

 
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:8 ::  نويسنده : شیوا
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:6 ::  نويسنده : شیوا

 باسلوق گردویی

دستور این باسلوق به شکل سنتی و ساده است که  این شیرینی را به شکل رول و چند رنگ تهیه کرده ایم که جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب مشاهده خواهید نمود.

 

 

 

مواد لازم:

  • آب / 2 پیمانه
  • شکر / 2 پیمانه
  • ژلاتین / 1 ق مرباخوری سرپر
  • روغن مایع / 2 قاشق غذاخوری
  • نشاسته / 4/3 پیمانه
  • جوهر لیمو / 4/1 قاشق چایخوری
  • پودر نارگیل / جهت غلطاندن


طرز تهیه:

نصف آب را روی نشاسته ریخته آن را حل می کنیم و کنار می گذاریم. نصف دیگر آب را روی حرارت گذاشته شکر را می افزاییم. وقتی مایه به جوش آمد، ژلاتین را که در کمی آب سرد حل کرده ایم، بلافاصله به آن اضافه می کنیم و به هم می زنیم. جوهر لیمو را اضافه کرده و وقتی که حل شد، مخلوط نشاسته را اضافه می کنیم و با حرارت ملایم هم می زنیم ( زیر و رو می کنیم ) تا نشاسته از خامی درآمده و رنگ آن شیشه ای شود. سپس روغن را اضافه می کنیم و می گذاریم تا با روغن بپزد. حرارت را خاموش می کنیم و کف یک سینی پودر نارگیل می پاشیم. بعد از ولرم شدن ، از مایه مقداری برداشته روی پودر نارگیل قرار داده و با دست گرد می کنیم و در میان آن مغز گردو قرار می دهیم. می توانیم مواد را روی پودر نارگیل (  یا آرد یا نشاسته ذرت ) پهن کنیم، یک ردیف گردو روی آن چیده و به صورت رول بپیچیم. باسلوق را 24 ساعت درون یخچال قرار داده سپس برش بزنید و سرو کنید

 
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : شیوا

 روش تهیه دسر کدو حلوایی کاراملی

این دسر بنا به درخواست دختر ناز مامان یکتا که تولدش هم هست به آدرسhttp://yektadjfa.niniweblog.com/ گذاشته شده است . یکتا جون تولدت مبارک .

 

این دسر خوشمزه سرشار از فیبر، منگنز، پتاسیم و ویتامین‌های A، E و C است.

مواد لازم برای ۶ نفر:

کدو حلوایی: ۲ عدد متوسط؛ حدود ۲ کیلوگرم

کره بدون نمک: ۸- ۶ قاشق غذاخوری؛ ذوب و خنک شود.

شکر: یک چهارم پیمانه

نمک: یک و نیم قاشق چای‌خوری

فلفل: نصف تا یک قاشق چای‌خوری

طرز تهیه:

• فر را از قبل روی حرارت ۴۰۰ درجه فارنهایت گرم کنید.

• ساقه انتهای کدوها را جدا کرده و دور بریزید.

• کدوها را پوست کنده و از طول به دو نیم تقسیم کنید.

• با استفاده از قاشق تخم‌های آن را خارج کنید.

• کدوها را به شکل مکعب‌های سه سانتی‌متری تقسیم کنید.

• قطعات کدو را روی ورقه مخصوص پخت قرار دهید.

• کره ذوب شده و نمک و فلفل و شکر را با هم مخلوط کنید.

• با دست تمیز، مخلوط فوق را روی قطعات کدو بریزید.

• کدوها را به مدت ۵۵- ۴۵ دقیقه حرارت داده و در این میان هر چند دقیقه یکبار آن‌ها را بچرخانید تا به طور یک نواخت براق و کاراملی رنگ شوند.

- منبع : www.lovefooddrinks.com

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : شیوا

 کل زمان پخت: 40 دقیقه

مواد لازم برای 8 نفر:

سیب سبز ی قرمز: 8 عدد

آجیل دلخواه: ساده یا شکری، نصف پیمانه

شکر قهوه‌ای: یک سوم پیمانه

کره بدون نمک: 4 قاشق غذاخوری، به قطعات کوچک تقسیم شود.

طرز تهیه:

• فر را روی حرارت 400 درجه فارنهایت گرم کنید.

• هسته‌های سیب را جدا کرده و بیرون بریزید.

• سیب را درون ظرف مخصوص فر قرار دهید.

• در ظرف کوچکی، آجیل و شکر و کره را با هم مخلوط کنید.

• مخلوط را میان سیب‌ها تقسیم کرده و پر کنید.

• حدود 25 دقیقه آن‌ها را حرارت داده تا نرم شوند.

• دسر آماده شده را تا سرد نشده می‌توانید همراه با مقداری بستنی میل کنید.

دسر سیب شکم پر

 

دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : شیوا

 طرز تهیه چند ماسک طبیعی- گیاهی برای صورت

ماسکی فصلی، طبیعی و باور نکردنی برای شادابی انواع پوستها

 

از آنجایی که خوردن این گیاه که از سبزیجات مقوی و حاوی انواع ویتامینهاست و در این فصل نیز به وفور یافت میشود برای سلامتی بسیار مفید بوده، ماسک تهیه شده از آن نیز می تواند در شادابی و اکسیژن رسانی به انواع پوستها و همچنین رفع جوشهای زیر پوستی و لکهای حاصل ازاین جوشها نیز کمک کند .

استفاده ی هفته ای دو بار طبق برنامه میتواند آب کافی برای شادابی پوست را به آن برساند و شما تاثیر آن را پس از یک ماه خواهید دید.علاوه برآن این ماسک برای انواع پوستها چه چرب یا خشک و مختلط مناسب بوده و چون مثل یک آنتی بیوتیک عمل میکند میتواند برای هر نوع پوستی موثر واقع شود.

 

مواد موردنیاز برای تهیه ی ماسک شلغم :

یک عدد شلغم متوسط

یک قاشق چایخوری گلاب

یک قاشق مربا خوری عسل

 

که برای تهیه ی این ماسک به سه شکل میتوانید عمل کنید:

 

راه اول : شلغم را از وسط نصف کرده و قسمت میانی آن را رنده کنید و سپس یک قاشق چایخوری گلاب را به آن اضافه کرده و روی تمام نقاط پوست بخوابانید و بعد از ده الی پانزده دقیقه ابتدا با آب ولرم و سپس با آب سرد و خنک بشویید.

 

راه دوم : از بالا روی شلغم درسته یک سوراخ ایجاد کرده و به اندازه ی یک استوانه ی کوچک داخل آن را خالی کنید و سپس یک قاشق مرباخوری عسل را داخل آن بریزید،به همین شکل آن را در یک ظرف نسبتا گود قرار داده و در یخچال قرار دهید و نصف روز صبر کنید .آبی که درون این ظرف جمع میشود را با پنبه ای آرام به پوست بمالید و بعد از ربع ساعت یا آب سرد بشویید.توجه داشته باشید تا زمانی که این شلغم کاملا پژمرده و چروکیده میشود مرتبا آب می اندازد و شما میتوانید در طول یک هفته آن را داشته و یک روز در میان از آن استفاده نمایید.

 

راه سوم : شلغم را نصف کنید و با چاقو چند خط داخل آن بیندازید و آن را به حالت دورانی آرام روی تمام نقاط پوست بمالید و پس از ربع ساعت با آب سرد و خنک بشویید.

 




ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین . من شیوام . یازده سال و نیمه هستم . عاشق نی نی های خوشملتون هستم . ممنون که وقت گذاشتین به وبلاگم سر زدید . نظر بدین تا از کارم دلسرد نشم . ممنون
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیا تو ببین چه خبره و آدرس yesmusa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 38807
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

محسن یگانه

سکوت

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ


Rima tools Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Myup.ir | Upload Center Rima tools

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس